Upptadering !!

jaa vi har haft så otrligt mkt att göra på sistone så har inte haft tid att uppdatera. I onsdags vare dags att gå ut i byn igen och slira, de va jag, basse och emil. Frolle skulle jobba tidigt så han skulle inte ut sa han..
Vi satt hemma först sen begav vi oss ner till metro och träffa lite annat folk, sen tog vi swedes över dansgolvet, mitt i allt drag kommer ändå frolle, som va full som satan och tar över ännu mer ! han kunde inte hålla sig trots allt den gamle gode frod ! Men de va efter krogen de roligaste kom, jag och emil vandra hemmåt, och på vägen mötte vi en full Frod som va med en tjej, alla vi 4 gick upp i lägenheten, börja dunka lite musik och satt och snacka..sen kommer den gyllene låten "Ave bina" på gång och jag, frolle och emil tar av oss i kalingar och dansar framför henne :D hahah fatta vilken syn, 3 fulla svenskar dansar i kalsonger till en turklåt`? :D hon måste undrat var hon hamnat!! stackarn !

Gårdagen va en fin dag, de va dags för match, Brann mot Deportivo la Couruna ! det är en skapligt stor match, samma deportivo slog för någon vecka senan Real madrid ;) Brann ligger nästan i botten på Norska ligan så det kunde ju bara gå på ett sätt? men nej så fel, brann spela riktigt bra och vann me 2-0 :D Lite skillnad mot IFK kanske? Så nu är de bara inhandla årskort och matchtröjja !!
Vi hade tänkt att ta massa kort, men när vi kommer in på arenan så märker emil att batterierna e slut i kameran, trost att han laddad dom =/ hm..skaplig miss !

Förresten så ska jag på min första intervjue på måndag, lite nörvös men de ska nog gå bra :)

Ha de bra allihopa, kröka hårt !!

// Spjyk

Kommentarer
Postat av: Martin

Ni är så jävla sjuka!!!!:D

2008-09-19 @ 19:57:39
Postat av: Tilda

Sjuuka människor!!



Å Lycka till Spjollki! ;)

2008-09-20 @ 14:44:54
URL: http://tildiewildie.blogg.se/
Postat av: Anonym

puckon:D

2008-09-22 @ 21:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0