Torsdag

Idag så har jag jobbat, det började ju inte så jätte bra kan ja säga. Låg vaken från kl 1 ungefär fram till de att ja skulle gå upp vilket var 06.00. Men de va ju inte bara mitt fel, vid halv 3 kommer en full fan me flottigt hår hem och är ful och jävligt, men de va ju inte slut me de inte, nästa fullesvin gled in vid halv 4, denna gång va de mr bonusman base som kom och han va inte lite full, fy fan ! när väl man fick han att gå och lägga sig efter lite tryckardans, brottning och visdomsord så trodde man att man skulle få lite sömn, men va händer? nästa fyllehora kommer inaför dörren, och han börjar dunka musik som satan. Ingen lätt natt som ni kanske förstår.
När ja vandra upp vid 6 så börjar äventyret att hitta till jobbet, jag skulle ta en buss till ett ställe ja inte hade en aning om var de låg, väl där framme skulle ja bli upphämtad av en blå lastbil :D va sjukt nervös, men en spjyvmaister fixar allt ska ni veta! Jobbet idag va sjukt jobbigt, jag bar kontorsmöbler, jag och en till ,helt själva bar vi allting, vilket va sjuuukt mkt ! men som sagt, en spjyvmaister..

Nu ska ja nog ta en powernapp för att sedan dricka lite eller ganska mkt öl, ska bli riktigt gott efter en hård arbets dag.

Emil vill gärna hälsa genom en silkeslen klapp på kinden me hans största dread ! hoppas ni diggar de !

Ha de gött

/ Spjyyyk

Kommentarer
Postat av: Promoe

Seriöst spjyvern !, du borde ju klippa bort emil största dread och lägga ut på blocket eller tradera. Se hur högt i pris årets flottigaste hår kommer upp i liksom !

2008-09-25 @ 19:48:11
Postat av: saNtino

Hahaha, det skulle vara sjukt om han gjorde det..

2008-09-25 @ 20:44:24
Postat av: Chris&Cat

Forlåååååt!!! stakkars stakkars Tobbe-lille! :) Vi skal gjøre det godt igjen! lover!! Kjempekram til huleboermannen fra Chris og Cat! we looove you!!! :)

2008-10-08 @ 22:11:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0