Spel kväll

För att summera gårdagens spel kväll kan ja först konstatera att jag  nu är spel mästare här i huset efter att spöat Rått-björn, Bonusman, Frod och Viktor i 3 olika spel. Allt började med att frolle kom på idén att vi alla skulle ner till Calibar för att spela sällskaps spel tillsammans med Viktor, så alla förutom jag begav sig ner för att spela då jag kände mig tvungen att följa IFK-matchen på radio, och oj vilken dramatik!
När matchen sen var slut så tog jag mig ner och första spelet att bemästra var Jakten på den försvunna Diamanten.
Efter att jag ganska enkelt vunnit en lite Älg med en Norsk flagga på var det dax för att spela en enklare variant av Bridge, där jag o Frolle ingick i ett lag och det vann vi 2 förstårs också och vann därefter en varsin ryggsäck.
Nästa spel upp var sedan Chicago som vi inte spelade färdigt riktigt eftersom klockan tickade på och vissa här skulle upp ganska tidigt, så när vi bröt de spelet så var jag i ledningen och därmed inkasserade jag 3 vinsten för kvällen!

När vi sedan kom upp till lägenheten så gick Frolle och sov omgående medans jag, Råttis och Mr Bonusman slängde oss i soffan redan vettskrämda i tanken på att vi ska kolla på 2 skräckfilmer.

Nu har Styr-björn och Mr Bonusman kommit hem efter en tur på byn efter att dom kollat när styr-björns buss till hans nya jobb kommer att gå imorn bitti så nu blir det ännu mer slappa idag. Imorn ska jag även på intervju på Proffice samma som Sprickan redan gjorde förra veckan.


Emil von råttost


Kommentarer
Postat av: saNtino

Hur gick det för Sprickan på hans intervju då? Det har vi inte fått reda på ju:O

2008-09-24 @ 12:53:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0