I love your Fluffy hair !

Nu är man hemma igen eftern en rolig utekväll igen..
de började med att jag, basse och emil tog några pils och LYSSNA på sverige matchen, sen gick basse och jobba,
Bassa jobbade i ca 2 timmar sen kom hem och tog mer pils. Vi gick ner till Metro och där börja vi dynga ordentligt.
Det var lika roligt som vanligt men de roligaste kom när jag och emi skulle fylle äta, det kom fram en Amerikansk tjej och började prata med oss, hon tycktre om emils hår (Tro de eller ej) sen så älskade hon min slips, och då klämmer jag ur mig att jag "love your fluffy hair" . Vi stod och pratade ett tag innan vi begav oss hemmåt, väl hemma så säger emil ett nytt redan klassiskt tal:

"Hon va så fin, underbar, söt och supertrevlig att ja vill gifta mig med henne"

Den gyllene emil har pratat igen..men va inte han kär i den andra tjejen tänker ni då?
men faktum är att emil är en riktig pimp här i bergen och hugger tjejer som en riktig casanova.

Nu äter vi pizza och ska snart sova

de va dagens fylleblogg...

over and out

/spjyk

Kommentarer
Postat av: martin

tycker emil bloggar för dåligt :D

2008-09-07 @ 04:13:53
Postat av: Base

beror på att han pimpar runt så mycket och spjukis inte är så lös som han brukar vara :) dvs att spjuk har för mycke fritid!

2008-09-07 @ 11:16:02
Postat av: Tilda

Haha =D

2008-09-07 @ 15:56:05
URL: http://tildiewildie.blogg.se/
Postat av: S

Använder du slips? :D

2008-09-07 @ 21:27:11
Postat av: fia

Faan va ni dricker. Fixa lägenhet så man får komma o hälsa på snart!

2008-09-07 @ 22:26:46
Postat av: base

de måste lära sig anpassningen till norge innan de får yra runt själva i storstan hahaha :)

2008-09-07 @ 23:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0