Fylle blogg

För de första ber vi så hemskt mkt om ursäkt. intresset var inte tillräckligt stort från er läsare så de blev ingen dages jobb outfit, ni får helt enkelt tjata mer !
denna gyllene dag i Bergen har bestått av enbart krök. vi sov till klockan 15 sen slappa, laga mat och sedan böjran kröka !
det var en rolig kväll spm slutade ännu roligare med en gamal klassiker, Emils NAKENRACE!
Emil som var full som en kastrull bestämde sig för att slänga av sig alla kläderna, ta kalsongerna på¨hyvet och springa naken genom Bergens vilda natt ! det var helt galet.
Nu sitter jag här, full som satan och längtar inte ett dugg hem, saknar ni oss?

ha de bra,

Spjyk

Kommentarer
Postat av: Sandra

och jag missade allt skoj som vanligt ;D

repris i sverige tack !



Till dig tobbe -> "det var en gång en gång och den var sandad" ;D Hängde du med där?

2008-09-11 @ 12:23:39
Postat av: Tilda

Den klassikern har jag bevittnat i Norrköpings stad :P



O dålig stil grabbar! Jag hade fan förväntat mig en dagens jobboutfit!

2008-09-11 @ 21:32:06
URL: http://tildiewildie.blogg.se/
Postat av: Carrooo

Klart ja saknar er, vilka ska ja nu vinna i skitgubben över ;D?!

2008-09-11 @ 21:44:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0