Fredag !

Igår kväll så bestämde sig Base och Spjyk för att gå ut och ta ett par pils, emil skulle bara slappa hemma och frolle sa att han skulle ner till calibar och prata me viktor bara. Jag och base började kvällen på Silver med ett varsit partypack, det innebär en öl och en Shoot. Vi vandrade sedan vidare till Schotsman där vi börja hiva i oss mer och mer..det var riktigt roligt.  Men de va på hemvägen de sjuka börja hända, först när vi skulle handla mat så sa han i kassan att Fredrik hade betalat för mat mn inte tagit den med sig, så vi fick efter mycket om och men ta med sig hans mat. Men han var ju inte full tänkte vi ? men ack så fel man kan ha, han ligger helt däckad me kläderna på, går inte prata me han. Sen när ja sovit ett tag så hör ja ett irriterande ljud, de lät som reng men mycket närmare på nått sätt, ja vänder mig om och ser Frolle stå och PISSA på min väska och mina kläder ! ! Sen spydde han ut genom fönstert för att sedan gå tillbaka till sin sköna sömn ! det blev trotsallt inte bara att prata med vikor, en riktig helkväll för den gamla pissmästaren Frod !

Nu är vi även igång me att söka jobb ordentligt, varit ute på stan idag ! blir en tur till imorgon.
idag blire bara slappa som gäller, kanske glo på nån film och städa måste göras oxå, låter som en rolig fredag va?

Skepp O hoj

/ Spjyk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0