Onsdag

Jaa idag skulle jag gått upp tidigt, vid 10 tänkte jag för ja skulle handla busskort samt gå till banken och fixa kontonr och lite sådär. Men när klockan ringer vid 10, hur sugen är man på att gå upp då? Inte ett dugg kan ja säga er. Så blev som vanligt att ja gick upp vid 12 för att springa till bussen och åka till mitt supertrevliga arbete GILDE !

När jag kom hem så hade tjejerna lagat pastasallad, det va sådär gott som bara en pastasallad i Bergen kan vara ! och det vet ju alla hur det smakar! om inte, så får ni komma hit och testa !!

Om ni inte får nog av mina aventyr i norge så kan ni ju alltid läsa mina roomisars bloggar, dom skriver mycket, men mest skit, men eftersom ni är såna nördar så går de nog bra?

Sandraeandersson.blogg.se

Heykiddo.blogg.se


Tack och hej

// Tobbe

Kommentarer
Postat av: emma

hahah, tobias du är störd.. jag vet ju att du avgudar våra bloggar ;)



vi kommer in o myser med dig nu, så hoppa in i ditt hörn :D

2008-10-16 @ 00:09:33
URL: http://heykiddo.blogg.se/
Postat av: Promoe

Poängen är ju att man ska läsa eran blogg och inte deras, ni har ju lite mer intressanta saker att skriva om. Plus att emil själv är ju en väldigt stor historia ;D BIG UP !

2008-10-16 @ 15:09:36
Postat av: Anonym

händer det nåt el?

2008-10-20 @ 17:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0