Måndag

jaa då va de dags för en ny spännande vecka. Kändes sjukt roligt att vara tillbaka på Gilde, jag frågade om ja fick jobba helg också för ja tyckte de va så roligt !
idag på jobbet har jag packat hela Hjortar :D vart helt chockad när ja öppna kartongen och det låg Hjortar där i !! bara ta tag dom i benen och slänga in dom i påsar, jobb måste ju göras. är ni inte avundssjuka på mitt underbara arbete?

jag har inte hunnit med så mycket mer än jobb idag. Nu ligger vi alla 3 i sängen och tjejerna tittar på High School Musikal 2. Fuck asso så dålig film !! 

immorn är det den gyllene tisdagen, jobb först till 9 sen dra till Calibar på den nu klassiska spelkvällen. Det ska bli spännande ! 

Ny vecka - nya äventyr i Bergen, jag ska hålla er uppdatarade !!

Boonzkiii Bukisar !!

/ Tobbe 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0