Händer det nått?

Jaa det var en kommentar jag läste preciss. Då är svaret att det händer alldeles för mycket för att en man som jag ska hinna me att skriva blogg också ! 

Men idag har jag en minut över i mitt annars så grymt stressiga liv i Norge !

Vi kan börja me helgen, Eller torsdagen. Då var de fest för folk som har jobbat på Konserter här i sommar, det var en helt galen kväll. Vi samlades ett helt gäng hoss basse och frolle vid 6 hugget och börja kröka för att sedan vandra ner mot Metro vid 8. Där hade vi vip avdelningen med gratis öl hela kvällen. Sjukt fint !

Fredagen behöver vi inte ens prata om, hatar att va hemma på en fredag !!!
lördagen däremot va man tillbaka i vardagenoch drack några pils med den gamle goda vännen Kaptenen, alltid lika trevligt när han hälsar på ! för visst finns han på riktigt? me lapp på ögat och krok på armen? sandra säger de iaf !

Jag fick oxå ett hemsläpp denna gyllene lördag..



Fy fan vilken heting man drog med sig va?

Nu är de måndag igen och tillbaka på Gilde, upp 05.45 idag, kändes skit kul att gå upp då när sandra och emma låg kvar i sängen och dyngsov. Men ja traska ut i regnet, mörkret och kylan mot GILDE, I LOVE IT !!!

När jag kom hem så är de första jag hör att nån gråter, vid en närmare titt så är de både emma och sandra som STOR tjuter för att dom tittar på ett avsnitt av One three hill ! !! hur går de till?

Som vanligt bjuder sandra på sig själv lite också, eller bjuder och bjuder, hon är bara allmänt lite trögare än oss andra, hon skulle vika upp ett Torkställ och kvinnan förstår inte hur man gör, till råga på allt så klämmer sig Flicketösen sig i fingret oxå ! va ska man göra åt denna sandra?

De där va en liten uppdatering !

More too come

// Tobbe



sööööööööööööööt

Kommentarer
Postat av: Johanna

tack för bra uppdatering ;)

2008-10-20 @ 19:24:34
URL: http://jolieee.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lille tån tittar fram :)Hoppas du mår braaa!

2008-10-21 @ 20:46:37
Postat av: Promoe

haha du bilden på emil är ju sjukt snygg, men att se dig med dom där brillorna är ju inget man skulle kunna föreställa sig :P

2008-10-22 @ 23:01:41
Postat av: Tilda

Uppdatera era krääääk!

2008-10-26 @ 17:31:58
URL: http://tildiewildie.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag säger då det!

2008-10-27 @ 17:24:14
Postat av: kimmy

sjukt dåligt med uppdateringar. ska ni lägga ner?

2008-10-28 @ 20:38:34
Postat av: Tobbe

Nej då kimmy, du behöver inte oroa dig ! vi kommer snart med en smaskig uppdatering ! vänta ni bara..

2008-10-29 @ 01:19:22
Postat av: emma

uppdatera, uppdatera, uppdatera!!!!!!

2008-10-29 @ 01:34:37
URL: http://heykiddo.blogg.se/
Postat av: Carrooo

Uppdateraaa dåå!! ;D

2008-10-30 @ 23:04:54
Postat av: Anonym

update!

2008-10-31 @ 17:05:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0