Fredag !

Jaha då ber vi så hemskt mycket om ursäkt igen Pga för dålig uppdatering men har haft så mycket att stå i på Sistone !
har ju varit möten överallt och massa som vill träffas hela tiden, jag har ett SÅÅÅ jobbigt liv !!!
Och eftersom jag älskar att skriva blogg hela dagarna så har ja mått riktigt dåligt dom här dagarna som jag inte skrivit nått. kanske dags att börja me videoblogg? tror på succé !!!

Den här veckan har jag börjat på ett jobb, det heter Ginde Köttlager. Det är väll hyfsat, inte direkt glimrande men va fan de är ett jobb iaf !

Vi har fått 2 nya as till oss i veckan oxå, det är Sandra (Hon som va så dum om ni minns, hon lever verkligen upp till ryktet) sen Emma aka Gummi rumpa som har tagit sitt pick och pack och dragit till  bergen ! ända rätta !  Det är grymt trångt men det får funka, men inte för så lång tid, bor ju på varandra ! ifall de blir kris så vet ni ju va som händer? Emil får ta sina gröna kallingar och lägga sig på balkongen som den råtta han är !  Förresten, preciss när ja skrev detta så kommer dom fram, nytvättade, med den där lite upphetsande doften, dom gullene GRÖNA kallingarna !

Nu sittet jag och äter och ska snart dricka pils, de ska bli gott. ! Jag, Sandra, Emma, Emil, Ingrid och nån kompis till henne kommer hit senare!  blir nog kanonkul, tror den här kvällen får 4 av fem Toasters!

Skepp o Hoj Buksvågrar och ni andra trogna läsare !

// Spjyv

Kommentarer
Postat av: Promoe

Video blogg skulle vara grymt roligt :P Men ja har en känsla av att det kommer skita sig lite, eftersom ni inte ens lägger upp bilder nu :D

2008-10-06 @ 16:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0