snart helg !!

Då har ja kommit hem från jobbet och ligger i sängen och slappar, sjukt skönt ! och jag är nog värd de, har jobbat 24 timmar på 2 dagar ! tror ja dör !

så läste ja preciss min kära vänn emmas blogg..där kunde man läsa följande "nu är jag otroligt trött"
 Det skrev hon igår när hon hade slutat sitt jobb..det så otroligt slitsamma arbetet på 5 timmar om dagen, där dom går runt och pratar med människor. så står ja på GIilde 12 timmar om dagen och sliter ihjäl mig och kan knappt röra mig när ja kommer hem. Det är trött :D livet e bra orättvist !

Fredag immorgen, det vet ni kanske redan va de innebär. Förstås att kröka till de ordentligt, Emil fyller år så vi ska fira honom genom att dricka så mycket vi bara kan sen uttgång  ! blir gött !

Lördagen kommer antagligen se ut så här..

Vaknar och mår sääämst, som att jag bara vill lägga mig ner och dö, ligga i sängen till ca 17, ta en dusch sen bara gå på bruken igen och börja kröka. Ska ju som sagt ut me Patrik och grabbarna, då blir de röjj !!

Jag är grymt sugen på helg och krök, Ger er lite bilder från våran lilla förfest i lördags..





Jag är bäst på singstar !!




Jaja de va de de !

Kaptenen är redo, jag är redo, Bergen är redo..Så en riktig helg ska se ut !

Ha de gött

klunk

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0