länge sen..

jaa det var ett tag sen man skrev, orkar inte skriva så mkt i veckorna eftersom jag alltid befinner mig på mitt roliga arbete.

Men nu är de helg och jag ligger i sängen, lite halvsliten efter gårdagen och då passar de perfekt att skriva lite.
Gårdagen började med att jag pratade med Jens, han ville att ja skulle me på en privatfest, det lät sjukt kul för de va ju hur länge sen som helst man var på de. jag köpte pils och va hur laddad som helst då ringer jens och säger att han hade missat att han skulle jobba tidigt idag. Så blev inget.
Då hade ja tänkt att bara slappa hemma, men frammåt småtimmarna (Ca 21) så va ja nära på att dö, klarar inte av att sitta hemma en fredag kväll. det kan ju vara skönt men min hjärna funkar så att ja tänker på allt som ja kan missa om ja inte går ut, då måste ja ut för att kolla om ja missar nått, så jag ringde ludde, han kröka oxå, så han och nån mer gled över till mig så tog vi lite pils.

När vi skulle vandra ut så ringde frolle så ja dissa dom andra 2 och mötte upp frolle. Vi vandrade först till metro där de va hur dött som helst, sen likadant på studenten, innan vi slutligen hamnade på Schotsman där de va riktigt kul, samma musik som lilla dansgolvet på otten och ja e kung på lilla dansgolvet på otten ;) haha !

Har ett litet minne av att kaptenen va på plats oxå, dock inte me kroken i högsta hugg denna kväll men en kapten kan också vara lite lurig och bara sneaka lite i bakrunden..

Kvällen slutade som så många ggr förr på Deli de luca för att käka samt snacka me patrik och pia !

väl hemma han ja knappt komma inaför dörren innan ja somnade, med klädern och allt på !

men de beror nog på att ja jobbat så hårt denna vecka och inte alls på spriten

tyckte ja såg några cider där ute, kanske ta en jävel?

tack och hej



Kommentarer
Postat av: Promoe

Jag kan tänka mig frolle stå i bara skjorta på lilla dansgolvet och bara röjja loss, sådär dräggigt full som han kan bli :D

2008-11-16 @ 13:43:10
Postat av: Angeli

Haha. Somna me kläderna på o allt. Så är de när man är kajja. =P

2008-11-19 @ 02:54:33
URL: http://angeliaxelsson.blogg.se/
Postat av: Tilda

Uppdatera då?! :O

2008-11-21 @ 13:36:21
URL: http://tildiewildie.blogg.se/b
Postat av: Anonym

HALLÅ!?!

2008-12-03 @ 21:21:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0