haha ja dööör !

vad är de för folk ja bor med? ni har ju hört så mycket om sandra att hon är så dum,
Men emma trodde jag skulle vara lite smart sådär men kanske har fel eller va säger ni om denna fråga ja hörde alldeles nyss..

"sandra, jag har tänkte på en sak, vad händer om man stoppar in ett par byxor i ungnen "

hahah smarta människor.

Nu kommer dom säkert kontra och skriva på deras blogg att jag är dum.

För igår så skulle dom ha "teater" på jobbet, och då sa sandra att det var med peruker och sånt..

jag trodde på de, och de tycker dom är jätte dumt?

fråga är vad som är dummast, tro att man ska ha peruker på "teater" eller tro att det ska vara spikar i fotbollar eller att tro att man kan stoppa in ett par byxor i ungen! svår fråga de där ! ;)

Duscha sen kröka..

hej

Kommentarer
Postat av: Tilda

Haha !

2008-11-08 @ 18:38:47
URL: http://tildiewildie.blogg.se/b
Postat av: jennie

Hahhahah lät ju lite skojsigt det där men jag vet inte om du ska vara lite tyst då som "hör" råttor på vinden och bara rusar ner för vindstrappen:):)Hhahah det kan jag skratta åt än lr när du duckar för orber.Ojoj nu skrattar jag gott minsann

2008-11-08 @ 20:48:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0